
Aproximativ 1.700 de giurgiuveni și-au creat cont pe platforma apagiurgiu.ro, o modalitate simplă și rapidă de accesare a facturilor

• Consultarea istoricul facturilor, al plăţilor şi istoricul consumurilor, prezentat grafic, în metri cubi;
• Plata facturilor direct din portal, cu orice card;
• Posibilitatea de a transmite INDEXUL apometrelor;
• Activarea FACTURII ELECTRONICE, pentru a fi transmisă pe e-mail;
• Activarea ALERTELOR şi NOTIFICĂRILOR (veţi fi anunţaţi că a fost emisă o factură nouă sau că a expirat perioada de graţie privind plata facturii, dar veți fi anunțați și când începe perioada de autocitire);
• Descărcarea facturii;
• Transmiterea de MESAJE pentru comunicarea cu departamentele sau compartimentele societăţii;
• Adăugarea mai multor coduri de client pe același cont.
Despre cum vă puteți crea un cont pe portalul apaservice.ro și care sunt pașii de urmat, accesați link-ul Pași Creare Cont Portal – apagiurgiu.ro

Pentru crearea contului accesați www.apagiurgiu.ro, apoi Clik pe ”Intră în Portal” după care apăsați “Înregistrează-te” și urmați pașii:
1. Adăugați o adresă de e-mail validă (aceasta va trebui confirmată ulterior);
2. Adăugați codul de client de pe factură, numărul de contract (fară dată).
După ce apăsați butonul de înregistrare, verificați adresa de e-mail (veți primi un link pentru activare).

Este foarte probabil să vă fi creat cont cu adresa de e-mail introdusă, dar fără ca apoi să o și confirmați.

Pe orice factură emisă de Apa Service se menționează un cod de client. În cazul în care, din diverse motive, nu aveți Codul de client, îl puteți obține accesând adresa de e-mail clienti@apagiurgiu.ro

Dacă doriți să primiți factura pe e-mail, apăsați (din portal) ” Activare factură electronică” , se adugă e-mail-ul, se bifează ”Accept condiții activare factură”, iar apoi CLIK pe ”Activează”.
Facturile din portal pot fi descărcate astfel:
1.Intrați pe Sold;
2. Apăsați pe săgeata din stânga facturii pe care doriți să o descărcați și în dreapta jos va apărea un buton numit “Descarcă”.
*În cazul în care încercaţi să vă înregistraţi de pe un telefon mobil şi nu reuşiţi, este posibil ca telefonul să nu fie compatibil cu portalul. Vă recomandăm să efectuaţi toate operaţiunile de înregistrare de pe un PC sau laptop
Buna ziua. Incerc sa imi fac cont si nu pot. Imi spune ca, contractul nu este valid. Am bagat toate datele si nici pe email nu primesc nimic pt confirmare. Va multumesc.