Parcul din Livadă, Apa Service S.A Giurgiu, o gură de oxigen pentru relaţiile publice ale instituţiilor locale

Pentru prima dată în istoria administraţiei şi a prestărilor serviciilor publice din Giurgiu o instituţie investeşti, cu efortul maximum al angajaţilor şi cu bani puţini, în domeniul Relaţiei Publice cu cetatenii!

Ieri, 6 octombrie, a.c., Apa Service S.A Giurgiu a inaugurat Parcul din Livadă, un spaţiu de aproximativ 800 mp compus doar din materiale ecologice şi fără linii drepte, adresat în primul rând, dar nu în exclusivitate, grupurilor de elevi giurgiuveni care doresc, sub îndrumarea dascălilor, să înveţe mai multe despre ceea ce înseamnă responsabilitatea în ceea ce priveşte resursele naturale!

Practic, un loc de relaxare ce conţine, printre altele, un ceas şi un calender solare, un gazon de iarbă în formă de picătură de iarbă, buşteni şi bolovani roşiatici, în care cei care doresc să îl viziteze pot medita la natură şi responsabilităţile fiecăruia dintre noi în ceea ce priveşte sănătatea planetei!

Important de menţionat, Parcul din Livada nu este rezervat doar copiilor, grupurile de adulţi fiind învitate, nu înainte de a se face o rezervare la adresa instituţiei, să viziteze zona, să organizeze şedinţe relaxante, de cunoaştere a echipei, ori să organizeze evenimente restrânse! O lansare de carte, o expunere de idei etc!

Încheiem acest articol aici, nu înainte de a-i felicita pe cei de la Apa Service S.A Giurgiu pentru iniţiativa, dar şi de a ne întreba, speram că nu întru-totul retroactiv, de ce alte instituţii din Giurgiu nu înţeleg cât dat de importantă este interacţiunea cu cetăţenii, indiferent de vârsta lor, ei fiind, in fond, cei pe îi servesc!

Acest articol a fost publicat în Marketing. Salvează legătura permanentă.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *